Wat is de hoogte van de contributie?

De hoogte van de contributie kunt u altijd raadplegen op onze website onder het tabblad Lidmaatschap > Contributie

Wanneer de betaling plaatsvindt, krijg ik geen uitleg te zien op mijn bankafschrift?

U ontvangt altijd een voorafgaande melding van de contributie en een toelichting op de factuurnummers per e-mail.

Als ik denk dat de contributie niet klopt mag ik dan storneren?

Als u van mening bent dat de contributie onjuist is, is het raadzaam om eerst contact op te nemen met ons om eventuele onduidelijkheden op te helderen. Storneren zou een laatste resort moeten zijn, omdat het administratieve complicaties kan veroorzaken.

Opzeggen van het lidmaatschap kan ik dat via de mail regelen?

Het beëindigen van het lidmaatschap is uitsluitend mogelijk via de app of online in MyClub van Club-Assistent. Dit wordt ook uitgelegd bij opzeggen lidmaatschap.

Welke app moet ik downloaden van Club-Assistent ?

De app is beschikbaar voor download op uw mobiele apparaat, maar u kunt deze ook online verkrijgen. De link naar de app staat vermeld bij het inschrijven voor het lidmaatschap

Waarom moet ik de app downloaden?

Via deze website heb je toegang tot je eigen gegevens in ons systeem, ook wel bekend als je ‘MyClub-account’. Hier kun je verschillende acties uitvoeren, zoals aanmelden en afmelden voor lessen, uitschrijven, gegevens wijzigen en blijf je op de hoogte van nieuws en activiteiten in de toekomst. Het is mogelijk om meerdere kinderen toe te voegen via ‘account toevoegen. LET OP veel trainers geven de wijzigingen door via club assistent, of een training doorgaat of bijvoorbeeld een wijziging in de tijd. Het is daarom belangrijk om je aan te melden.

Hoe krijg ik een wachtwoord van de app?

Om in te loggen, gebruik je het e-mailadres dat bij ons bekend is en klik je vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een bevestigingsmail om je wachtwoord te wijzigen.

Het lukt mij niet om een wachtwoord via de mail te ontvangen?

Voor de MyClub-app van Club-Assistent kan het enige tijd duren voordat je account succesvol is gekoppeld. We raden aan, indien het aanmelden via de app of online niet onmiddellijk lukt, het de week erna opnieuw te proberen. Check ook altijd uw spambox.

Als ik het inschrijfformulier in vul krijg ik dan een bevestiging?

Je krijgt altijd een bevestiging. (“Je aanmelding is verstuurd en zal zo snel mogelijk in behandeling worden genomen. je ontvangt hierover zo snel mogelijk bericht”). Als je deze melding niet ontvangt, is de inschrijving niet succesvol verlopen. probeer dan de andere via deze link.

Hoeveel proeflessen mag je nemen voordat de inschrijving van het lidmaatschap moet plaatsvinden?

Je mag twee proeflessen nemen om te oriënteren welke sport het beste bij je past. Na de 2de proefles dient uw kind ingeschreven te worden, als uw kind graag verder wil deelnemen aan de lessen (inschrijven gaat via de website lidmaatschap> aanmelden lidmaatschap)

Als je ziek of verhinderd bent, hoe moet ik dan mij afmelden voor de les?

Via de app kunt heel makkelijk aangeven of je aanwezig bent in de les of niet. Sommige trainers hebben naast de MyClub-app ook een eigen whatsapp groep.

Gaan de lessen door tijdens schoolvakanties?

Wij volgen alle schoolvakanties, wat betekent dat er geen lessen zullen plaatsvinden, tenzij hierover overleg is geweest met de train(st)er.

Wil je minder trainingsuren maken of stoppen met een bepaalde sport, maar toch doorgaan met een andere sport?

Geef deze wijzigingen door aan de ledenadministratie, zodat zij op de hoogte zijn van de verminderde trainingsuren of de sport waar je mee wilt stoppen. Voer alsjeblieft geen opzegging van het lidmaatschap uit via de app!

ⓒ – 2022 | Advendo | Koel ICT